söndag 22 maj 2011

Inte sagt goodbye än

Jag har inte kunnat släppa What Happened to Goodbye än. Har haft lite dåligt samvete för att att jag inte blev "stormförälskad" som jag uttryckte det. Men sen insåg jag, att jag inte blivit "stormförälskad", as in vilt, galet, passionerat, besatt av någon Sarah Dessen-bok trots att jag älskar dem.
   De har liksom mer sipprat in i venerna och syresatts och pumpats ut starkare av hjärtat. Eller svept in mig i en skön filt. Värmt mig inifrån som varmt te.
   Äh, jag ska sluta med liknelserna nu. Ville bara påminna mig om det. Så om det är min största invändning är det just inget problem.

1 kommentar:

  1. Testar igen nu...

    fint beskrivet att Sarahs böcker sipprar in i en! Precis så är det, man blir som beroende av dem och vill ha mer.

    mitt inlägg om What happened to goodbye får vänta till efter semestern för jag måste kunna sitta i lugn och ro och skriva om den boken : )

    Suger också lite på en Sarah Dessen-novell som jag inte läst än. Får också bli när jag är åter i Sverige.

    SvaraRadera