onsdag 14 september 2011

Bok- och biblioteksmässan närmar sig

Det här är verkligen en dag för copy+paste. Jag sov bara tre timmar i natt eftersom jag var så exalterad över ett skolprojekt och inte kunde sluta tänka. Plugga natt är tydligen modellen. Och gud så nördigt att skolarbete var anledningen till sömnbristen. Deadline var ju inte ens idag...
   I alla fall, på fredag är det dags för bokmässebonanza. En bloggstafett arrangerad av enligt O där olika bloggare kommer skriva om Bok- och biblioteksmässan (som kanske heter Bokmässan bara det att jag envisas med att pressa in biblioteket - för bibliotek är lite min grej). MITT ännu oskrivna inlägg kommer att dyka upp klockan 13.00.

Schemat i sin helhet ser ut som följer (det är här vi kopierar och klistrar in, men inte utan att länka till källan, se ovan)

00.01 enligt O
02.00 Metta på Böcker x 3
03.00 Bokmalen
07.00 Boktok 73
08.00 Bokbabbel
11.00 Ingrid på Bokbaren
17.00 Therese på Dantes Bibliotek
23.59 enligt O

Om du är veteran, ska gå för första gången i år eller aldrig varit men är nyfiken/längtar som en galning/undrar vad som är så upphetsande, kika in på bloggarna på fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar