måndag 30 januari 2012

John Green Week

I anslutning till utgivningen av John Greens senaste bok pågick John Green Week där flera amerikanska bokbloggar deltog och skrev om författaren och hans böcker. (Jag deltog genom att läsa om Var är Alaska?)

Själv blev jag inte frälst på allvar förrän jag läst Paper Towns men då blev jag istället smått besatt. Så besatt att jag i brist på annan fotboll tittar på John Greens FIFA-matcher med Swindon Town. Ja.

Men i alla fall... Den här veckan tänkte jag dela med mig av mina "recensioner" av de böcker jag har läst i min egen John Green Week. Om du vill säga något om John Green och hans böcker får du gärna göra det. I min blogg eller i din blogg eller genom att ställa dig på torget i din pizzatröja och vara allmänt awesome.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar