onsdag 1 februari 2012

I'll Be There. I mars.

Satt och kollade upp de böcker jag vill läsa när jag läst de böcker jag ska läsa härnäst (there's no time like the future) och blev tvungen att göra små glädjeskutt.

I'll Be There kommer på svenska i mars!

Och? Vadå I'll Be There? Hur är det värt glädjeskutt?
Jo, det är en bok av Holly Goldberg Sloan som i synnerhet YA Crush pushat för i inlägg efter inlägg men som också älskats av andra bloggare. Den har sipprat in i mitt medvetande ungefär som robotboken gjorde och jag tror så mycket på den.

Jag hade ingen aning om att den skulle översättas, men jag läser å andra sidan aldrig några boknyheter så det är inte så överraskande. I mars alltså, Aldrig släppa taget, Holly Goldberg Sloan, B. Wahlströms. Håll utkik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar