torsdag 20 oktober 2011

Hej boktitlar!

Eftersom jag varit och lånat böcker idag har jag några fler titlar att välja på till den här roliga enkäten. Svaren kommer från min hylla och bokpallen. Ibland tvingas jag bli lite Colin Nutley och svara på engelska även om jag förstår svenska.
Malin och Clara har svarat idag, men det var Bokstävlarna som ställde frågorna och svarade först.


Hej! What Happened to Goodbye
Vem är du? The Duff? nej, Not That Kind of Girl
Hur önskar du att du kunde vara? Guitar Girl
Vad gör du helst en ledig dag? Escape
Beskriv ditt favoritdjur. Antiloper
Hur ser du ut? Hål i huvudet
Beskriv ditt humör idag. Splitter
Vad är viktigast i ditt liv? Informationsfärdighet i skolan
Vad är helt oviktigt för dig? Real Live Boyfriends
Beskriv en plats du trivs på. Jellicoe Road
Beskriv något du tycker är vackert. Love is the Higher Law
Vad längtar du efter mest just nu? Våga leva
Vad längtar du inte alls efter? Sju jävligt långa dagar

1 kommentar: