onsdag 21 september 2011

Dagen före

Imorgon är det dags att gå på mässa. Idag har jag känt en släng av pre-mäss-hypokondri. Har jag feber? Nej, jag vill inte jinxa något nu, men jag tror det var ren inbillning. Så imorgon ska jag hoppa på bussen till Göteborg och sen besöka mässan som bibliotekariestudent. På fredag blir det mer på ungdomsbokslinjen. Nytta och nöje skulle man kunna dela in det i, men de där delarna glider ihop. Kul och intressant hoppas jag det blir.

Och jag kommer ihåg att det är varmt på mässan, alltså inget behov av tjocka tröjor.
Jag har bekväma skor på mig (äger bara bekväma skor).
Ryggsäck som är så gott som tom från början (vem vet vad man behöver få plats med?!), men innehåller vatten och något ätbart. Och planeringen förstås så att jag vet när jag ska vara i K2 och G4 och allt vad det heter.

Vi hörs på andra sidan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar